Bestyrelsesmøde den 17. april 2013
Bestyrelsesmøde den 17. april 2013 kl. 16:00 Sted: Hos Frode Thomsen i nr. 218 Deltagere: Hele bestyrelsen Referent: Jette Christensen |
1. Orientering fra formanden |
a. Antal medlemmer der er tilmeldt nyhedsmail ad a. Der er pt. tilmeldt 37 husstande
|
2. Vedligeholdelse af området |
a. Hvornår skal der køres støvbinder ud? ad a. Snarest – da det allerede er meget tørt og støvende
b. Skal stamvejen skrabes i år? ad b. Det forekommer unødvendigt på nuværende tidspunkt
c. Huller på Nr. Fjandvej. Hvem kontakter kommunen? ad c. Det må konstateres at vejen er ordnet
d. Er der andre ting i området der skal kigges på? ad d. Der er kun tale om smårenovering for nuværende.
|
3. Status på retssagen |
a. Selve retssagen ad a. Forløber efter planen: afventer landsretsmøde
b. Brevveksling mellem advokat og formand ad b. I forbindelse med den del som ikke indgår i retssagen, vil der finde et møde sted mellem advokat, formand og gårdejer BM m.h.p. en afklaring af: fældning af træer langs stamvejen, arealet langs Nr. Fjandvej – og stien på sydsiden
|
4. Fremlæggelse af regnskab |
Kasseren redegjorde for regnskabet for 2012-13 – og bestyrelsen godkendte regnskabet.
|
5. Fastlæggelse af årskontingent
|
Bestyrelsen indstiller at kontingentet forbliver uændret |
6. Gennemgang af tjekliste til generalforsamling |
Tjeklisten blev minutiøst gennemgået – og opgaverne blev fordelt |
7. Vejdag kl. 14 ifm generalforsamling |
Frode Thomsen fordeler opgaver i forbindelse med vejdagen. Der afsluttes med pølser, øl og sodavand
|
8. Evt. |
Dagsorden til generalforsamling vil være til rådighed på opslagstavle og hjemmeside 14 dage før generalforsamlingen.
|
9. Næste bestyrelsesmøde |
Der er aftalt et evt. møde mandag den 6. maj kl. 19. Der vil blive afholdt konstituerende bestyrelsesmøde umiddelbart efter generalforsamlingens afslutning.
|
OBS! |
Generalforsamling kl. 10 i Multihallen i Sdr. Nissum Kristi Himmelfartsdag. |
|
|